Nysalgs-analysen ’16 – vækstmotor eller achilleshæl?

er-nysalg-vigtigt-for-strategiSammen med Business Danmark gennemførte vi her i sommer  en omfattende analyse af danske virksomheders nysalg.

Mere end 500 virksomheder deltog og den helt overordnede konklusion er, at nysalget, for rigtig mange virksomheder, er meget mere achilleshæl end vækstmotor!

Du kan her på siden her bestille rapporten som vi er i gang med at udarbejde!

Du kan selv deltage i nysalgsanalysen her

Som deltager i analysen kan du samtidig vise din interesse for nye seminarer i foråret, bestille rapporten med konkrete anbefalinger, og vælge muligheden for personlig feedback, bl.a. på hvad der skal til for at sikre jer flere gode leads fremover!

Alt er gratis og helt uforpligtigende.

Ja tak jeg vil gerne bestille Nysalgs-analysen ’16







Har du spørgsmål til nysalgs-analysen ’16

Så kontakt Niels Holme, Partner og direktør i TLC, på mobil 2262 6218 eller mail: nh@theleadcompany.dk