Der er brug for at “ruske op” i virksomhedernes tilgang til deres salgskæder

Derfor skriver vi artikler i en lang række medier, med forskellige vinkler på hvad vi oplever ude hos kunderne og gennem vores mange analyser af danske virksomheder.

Senest har vi valgt her i 2016 at fokuserer på to kommunikationsopgaver:

  • Nysalgs-analysen ’16 viser at mange virksomheder døjer med at få realiseret deres mål. Nysalgs-analysens konklusioner indgår i en rapport (under udarbejdelse – bestil rapporten her) og omsættes løbende til artikler som du kan finde her på siden
  • Lead Management-analysen ’14 dokumenterede hvad de bedste salgsorganisationer gør for at sikrer sig en væentligt højere konverteringsrate end andre. Denne analyse omsættes fra september 2016 til en artikelserie med fokus på 8 succeskriterier, der adskiller de gode fra de mindre gode. Offentliggøres i første omgang i vores eget nyhedsbrev. Link indsættes herunder til fane med “De 8 succeskriterier” når den 1. artikel er offentliggjort!

Vil du have mere at vide?

Så læs artiklerne. Eller kontakt os for et inspirationsmøde om hvordan vi kan hjælpe dig til at opbygge en styrket fødekanal til dine sælgere – en ægte vækstmotor – og dermed skabe en positiv sneboldeffekt i hele din salgskæde. Med bedre møder, højere konverteringsrater, kortere lukketider og en stærkere pipeline.

Du kan også få et samlet billede af styrken i jeres salg ved at besvare vores online Salgskædeanalyse . Det tager kun 10-15 min. og omfatter gratis og helt uforpligtigende feedback!