Succes kriterie nr. 1 (af 8)

Her i 2016 tager vi hul på en række artikler med fokus på hvad I kan gøre for at styrke salget og få mere ud af de eksisterende ressourcer hos jer:

  • Sikre jer en stærkere fødekanal til salget
  • Opbygge en mere effektiv salgskæde
  • Synliggøre og udnytte potentialet med bedre brug af CRM.

Med afsæt i vores Lead Management-analyse ’14 med 690 virksomheder, Nysalgs-analysen ’16 med 500 virksomheder, gennemførsel af mere end 300 salgskæde-analyser og erfaringer med en lang række kunders salgsorganisationer, præsenterer vi 8 udfordringer i salget i dag og giver vores bud på, hvordan I kan sikre jer noget af den samme adfærd hos jer!

Succeskriterie nr. 1 – Sæt klare mål – og delmål – for dit salg

Herfter følger:

Succeskriterie nr. 2 – … (januar ’17)

Succeskriterie nr. 3 – … (marts ’17)

Succeskriterie nr. 4 – … (maj ’17)

Succeskriterie nr. 5 – … (’17)

Succeskriterie nr. 6 – … (’17)

Succeskriterie nr. 7 – … (’17)

Succeskriterie nr. 8 – … (’17)

Spørgsmål til succeskriterierne eller hvordan I styrker jeres salg

Så kontakt Niels Holme, Partner og direktør i TLC, på mobil 2262 6218 eller mail: nh@theleadcompany.dk